Okul Yaşantısı


                                                 

OKULA DEVAM, GİRİŞ ÇIKIŞ SAATLERİ

 

Okulumuzda 2017-2018 Eğitim Öğretim Yılı çalışmaları Milli Eğitim Bakanlığı'ndan alınan özel izinle 11 Eylül 2017 - 14 Haziran 2018 tarihleri arasında 4 dönem olarak yapılacaktır. Buna göre bir ders yılı 180 iş gününden oluşmaktadır. Okulumuz tam gün olup, eğitim öğretim faaliyetleri, 08:10-16:00 saatleri arasındadır. Bunun yanında, sadece 2014 doğumlu öğrencilerimizin, gelişimsel süreçleri dikkate alınarak; 08:10-13:30 saatleri arasında yarım günlük eğitim programı uygulanır.

 

Öğrencilerin okula düzenli olarak devam etmeleri ve zamanında gelip gitmeleri gerekmektedir. Hastalık halinde veli, durumu okul yönetimine bildirmelidir.

 

Ayrıca velilerimizin, önemli bir mazeret olmadığı sürece, çocuklarının okula zamanında gelmesine özen göstermeleri, yapılan eğitim öğretim programının aksamadan yürütülmesi açısından önem taşımaktadır.

 

Herhangi bir nedenle okul bitiş saatinden önce velisi tarafından alınacak öğrenci için, velisinin okul yönetiminden izin kağıdı alması gerekmektedir.

 

Velilerimizin, randevu almadan okula gelip koridorda dolaşmaları eğitim ve öğretim sürecinin sağlıklı bir şekilde yürütülmesine engel olabileceğinden, konuya gerekli hassasiyetin gösterilmesi önemlidir.

 

Öğrencilerimizin güvenliği açısından okuldan alınırken "çıkış kartı sistemi" uygulanmaktadır.

 

 

ÖĞRENCİLERİN OKULDAN ERKEN ALINMASI VE/VEYA BİR BAŞKASI TARAFINDAN ALINMASI

 

Öğretim yılı başında her öğrencinin velisinden, "Öğrenciyi Okuldan Alacak Kişiler İçin Veli İzin Formu"nu doldurmaları istenir. Bu formda ebeveynler dahil üç kişinin ismi belirtilmelidir. Bu bilgilere göre, her öğrencinin velisine birer "Çıkış Kartı" verilir. Okuldan velisi tarafından alınacak öğrenciyi almak için gelen kişi, kendi adının da yazılı olduğu çıkış kartını kampüs ana kapısındaki görevliye gösterir. Çocuğun 3. Şahıs tarafından okuldan alınması veya erken alınması durumunda öğrenciyi almak için gelen kişi, okuldan erken alma nedenini bildiren dilekçeyi güvenlik görevlisine / sekreterliğe verir ve dilekçe okul müdürüne ulaştırılır. Okul müdürünün uygun görmesi durumunda öğrenci, ilgili kişiye çıkış kartıyla birlikte teslim edilir. Bu durum ile ilgili bilgilendirme, önceden veli tarafından okul müdürüne iletilir. Tersi durumunda öğrencinin okuldan ayrılmasına izin verilmeyecektir.

 

Servis ile giden öğrencilerin okuldan velisi tarafından alınması durumunda, öğrencinin velisi, durumu en geç 15:00' e kadar okul yönetimine bildirir. Veli öğrencinin kendisi tarafından alındığını ve o gün servisle gitmeyeceğini servis sorumlusuna da bildirmelidir.

 

Olağan dışı bir durum olursa ve çocuğunuzu Çıkış Kartı'nda adı yazılı olan kişilerden farklı bir kişi alacaksa, lütfen bunu yazılı dilekçeyle ve telefonla okul yönetimine bildiriniz. Aksi halde öğrencinin okuldan ayrılmasına izin verilmeyecektir.

 

ÖĞRENCİ KIYAFETİ

 

Anaokulumuzda serbest kıyafet uygulaması yapılmaktadır. Bu nedenle anaokulu öğrencileri için, yaşları, eğitim ortamları düşünülerek mümkün olduğunca rahat edebilecekleri (eşofman, şort vb.) ve kirlenip, yıpranmasından rahatsızlık duymayacağınız kıyafetlerin tercih edilmesini önermekteyiz.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

BESLENME SAATİ VE YEMEK

 

Okulumuzdaki beslenme ve yemek hizmetleri, "SOFRA GRUP A.Ş." tarafından EUREST markasıyla okul mutfağında hazırlanarak sunulmaktadır.  İlgili firmanın sorumlusuna 0 216 386 84 42 / 3311 numaralı telefondan ulaşabilirsiniz.

Aylık menüleri web sayfamızdan takip edebileceğiniz gibi, e-posta adreslerinize de düzenli olarak gönderilmektedir.

 

Öğünlerimiz:

Sabah Kahvaltısı     : 08:40-09:00 (Serpme Kahvaltı)

Öğle Yemeği          : 12:10-12:50

Ara Öğün               : 15:10-15:20 saatleri arasındadır.

 

SERVİS

Okulumuzdaki servis hizmetleri, "Çınar Tur Turizm Sanayi ve Ticaret Ltd.Şti" tarafından sağlanmaktadır. İlgili firmanın sorumlusuna 0 216 385 31 47 / 3511 no'lu telefondan ulaşabilirsiniz.

 

Öğrencilerimiz sabah okula gelişte servis hostesleri tarafından öğretmenlerine teslim edilir, eve dönüşte de servis hostesleri tarafından öğretmenlerinden teslim alınırlar.

 

KAYIP EŞYA

Öğrencilerin giysilerine, kime ait olduklarının anlaşılması için, arma, işaret, isim  (yıkandığında silinmeyecek bir kalemle) yazılmalıdır. Kayıp eşyalar, üzerlerindeki bilgilerden yola çıkılarak öğrenciye geri verilir. Sahibi bulunamayan eşyalar kayıp eşya dolabında saklanır.

 

 

E-POSTA (E-MAIL)  VE CEP TELEFONU MESAJLARI (SMS)

 

Güncel iletiler, e-posta veya cep telefonu mesajı olarak sizlere ulaştırılmaktadır. Gerektiğinde geri dönüş yapabilmeniz için, e-posta ve mesajlarınızı günlük olarak kontrol etmenizi rica ederiz.

 

 

ADRES VE TELEFON DEĞİŞİKLİKLERİ – İLETİŞİM 

 

Sizlerle sağlıklı iletişim kurabilmemiz için, adres, telefon ve e-posta değişikliklerinizi anaokulu sekreterimize 0216 386 84 42 – 3400 numaraları telefon ve 0216 369 32 88 numaralı faks yoluyla bildiriniz. Önemli olan konularda öğretmenlerimize e-posta göndermenin yanı sıra sekreterliğimize de not bırakmanızı rica ederiz.

 

 

Saygılarımızla,

 

 

                                                                                         OKUL YÖNETİMİ